***جذاب ترین مطالب***
قالب وبلاگ
***جذاب ترین مطالب***
خدایا!آلودگی دلهای آدمها،از حد هشدار گذشته.دنیا را چند روز تعطیل می کنی؟؟؟ 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جذاب ترین مطالب و آدرس jazabtarinmataleb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

شهردار تهران:

از امشب خوتون آشغالهارو جمع کنید
 

*************

 

استاتوس یه دختر :


کاش برای ازدواجم مثل انتخابات عمل میشد ^_^
چنتا نامزد توسط مامانها تائید صلاحیت میشدن و میومدن دونه دونه از هنرها و برنامه هاشون برام توضیح میدادن ...
بعدش منم سر فرصت و با بصیرت و آگاهی همسرمو انتخاب میکردم ...
و مهمتــــــــــر از همه اینکه هر چهار سال یه بار، یه حماسه ی دیگر می آفریدم

*************

 

یه بنده خدایی تو فیسبوک عکس بیسکویت مادرو گذاشته نوشته:"کیا یادشونه؟"
بعد دختره کامنت داده:"من هنوزم میخورمش"
بعد یه پسره هم اومده زیرش کامنت داده:"شیر چی؟شیرم میخوری؟"
من
شیر
بیسکویت مادر

***************

طرف تو آهنگش میگه :

چرا خورشید میتابه چرا میچرخه زمین

عشق من بگو چرا تو فقط بگو همین


خب روانی مگه با گالیله و نیوتــــــــون طرفی !؟
*****************

 

خیلی حس بدیه وسط یه  بحث  جدی متوجه شی حق کاملا با طرف مقابلته،و

تو رسما داری زر میزنی!!
*****************
 اگه گوشیتون یهو نباشه چه حال میشی 

یکی از ترسناک ترین چیزا اینِه که :
.
.
.

.
.
.
.
دست بکشی رو جیبت ، ولی قلمبگی گوشیت رو حس نکنی !!!
حتی داشتیم مواردی که باعث سکته ناقص و حتی مرگ شده
******************

رفیقم رفته دسشویی -یهو داد زد “واااااایییی”
گفتم چی شد؟ گفت :”مسواکم افتاد تو اون سوراخه!
بهش گفتم خونسرد باش بابا فک کردم چی شده!
دیدم خیلی خونسرد اومد مسواکشو شست -گزاشت دهنش!
–نمیدونستم اینقد حرفام تاثیر گذار میتونه باشه !
*******************

ادامه ی جملات...↓↓↓↓↓↓↓↓

******************

یه سری دخترا دیگه شورشو در آوردن !!
.
.
.
.
.
.
.
خانوم محترمی که میبینی دوس پسرت جواب تماست رو نمیده،....
دلیل نمیشه که فک کنی
در حالت خیانت به شماست...
شاید گوشیش رو خونه اون یکی دوس دخترش جا گذاشته
*****************
 

اینا که تو انتخابات رای ندادن ولی الان دارن هوار میکشن و میرقصن حکم همونا هستن که روزه نمیگیرن ولی سر سفره افطار دو لپی می لنبونن

******************

دختره یادش رفته کیبوردش رو فارسی کنه، استاتوس زده :
lk ]rnv phgl hlv,c o,fi...fifi...] rnvhdk[h o,fi
150 تا هم لایک خورده
کامنت پسرها:
* خیلی زیبا گفتی مثل خودم فکر میکنی ...

* چقدر متن پر احساسی بود، تحت تاثیر قرار گرفتم ...

* من اولش مخالف این جمله بودم، اما وقتی یه خورده فکر کرد دیدم حق با توئه ...

* زیبا بود، مرسی، Share میکنم!
*******************
 

یه بار گوشی م زنگ زده بود مجبور شدم با سمباده زنگاشُ پاک کنم هار هار هار

********************

دیدید این فیلمارو که بچه گم میشه وقتی پدر مادرش پیداش میکنن

نیم ساعت تو بغل همدیگه گریه میکنن

ما که بچه بودیم گم میشدیم

بعد از اینکه پیدامون میکردن نیم ساعت کتک میخوردیم
******************
 

پیج فیسبوک ساختن : "کمپین درخواست از روحانی برای رفع فیلتر فیس بوک" من فقط درگیر سرعت عملم!!

******************

من به روحانی کار ندارم اما حق ارمیا نبود اول شه

******************

دیشب که خوب می خوردین
این چی چیه آوردین !؟
گروه کُر بانوان در مراسم پاتختی ))
اینم یه مدلشه
این چی چی بود آوردین؟
گندشو در آوردین!
دستت وبال گردنت
با این کادو آوردنت
هفت روز هفته خوردین
همینو فقط آوردین؟!!!
*****************
 

نابینا و گیلاس
نابینا: مگر شرط نکردیم از گیلاسهای این سبد یکی یکی بخوریم ؟
بینا : آره
نابینا : پس تو با چه عُذری سه تا سه تا می خوری ؟
بینا : تو واقعا" نابینایی ؟!
نابینا : مادرزاد!
بینا : پس چطور فهمیدی من سه تا سه تا می خورم ؟!
نابینا : واسه این که من دو تا دو تا می خورم و تو معترض نمی شی

****************

از دختره پرسیدم با کدوم Browser با اینترنت داری کار میکنی؟
سافاری؟ اکسپلورر؟ اپرا؟ فایرفاکس؟ ...
میگه با اون که اولش گوگل رو باز میکنه 

******
 


نظرات شما عزیزان:

نمکدون
ساعت1:44---16 مرداد 1392
خیلی باحال بود دمت گرم
پاسخ:خواهش میشه نمکدون:)


رزیتا
ساعت17:23---27 خرداد 1392
سلام خوبی؟ وبلاگ خوشچلی داری میسی ازت میای به منم سر بزنی؟ این گل واسه تو


__________▓▒▒▓
______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
_____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓
_____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓
___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓
___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓
___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
__▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓
_▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓
▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:, ] [ 16:16 ] [ narges ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

ای روزگار... این سرنوشتی که برام بافتی... قسمت یقش یه خرده تنگه... قربون دستت شلش کن... دارم خفه می شم...
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 7517
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1