***جذاب ترین مطالب***
قالب وبلاگ
***جذاب ترین مطالب***
خدایا!آلودگی دلهای آدمها،از حد هشدار گذشته.دنیا را چند روز تعطیل می کنی؟؟؟ 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جذاب ترین مطالب و آدرس jazabtarinmataleb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 من زنم!!!!!


من زنم!

بی هیچ آلایشی!

حتی بی هیچ آرایشی!

او خواست که من زن باشم...

که به دوش بکشم بار تو را که مردی!

و به رویت نیاورم که از تو قوی ترم...

آری من زنم...

او خواست که من زن باشم...

همچنان به تو اعتماد خواهم کرد...

عشق خواهم ورزید...

به مردانگی ات خواهم بالید...

با تمام وجود از تو دفاع خواهم کرد...

پشتیبانت خواهم بود...و تو...

مرد بمان!

این راز را که من مردترم

به هیچ کس نخواهم گفت.



نظرات شما عزیزان:

zahra jon
ساعت23:22---26 آذر 1391
vaghean lezat bordam


najme
ساعت23:21---26 آذر 1391
ziba bod golam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:53 ] [ narges ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

ای روزگار... این سرنوشتی که برام بافتی... قسمت یقش یه خرده تنگه... قربون دستت شلش کن... دارم خفه می شم...
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 189
بازدید کل : 7520
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1