***جذاب ترین مطالب***
قالب وبلاگ
***جذاب ترین مطالب***
خدایا!آلودگی دلهای آدمها،از حد هشدار گذشته.دنیا را چند روز تعطیل می کنی؟؟؟ 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جذاب ترین مطالب و آدرس jazabtarinmataleb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 اولین روز بارانی!!!

اولین روز بارانی را به خاطر داری؟؟؟

غافلگیر شدیم

چتر نداشتیم

خندیدیم 

 دویدیم

و 

به شالاپ شولوپ های گل آلود عشق ورزیدیم.

دومین روز بارانی را چطور؟؟

پیش بینی اش را کرده بودی.

چتر آورده بودی 

و من غافلگیر شدم.

سعی می کردی من خیس نشوم

و شانه سمت چپ تو کاملا خیس شد.

و سومین روز را چطور؟؟

گفتی سرت درد می کند و

حوصله نداری سرما بخوری

چتر را کامل بالای سر خود گرفتی

و شانه راست من کاملا خیس شد.

و

و

و

 

چند روز پیش چطور؟؟

به خاطر داری؟؟

که با یک چتر اضافه آمدی 

و برای اینکه پین های چتر 

توی چشم چالمان نرود،مجبور بودیم دو قدم از

هم دورتر راه برویم؟؟

.

.

.


فردا دیگر برای قدم زدن نمی آیم

تنها برو!!

دکتر شریعتی

 



نظرات شما عزیزان:

محیا 
ساعت10:51---24 فروردين 1391
سلام چطوری نرگس؟ممنون که لینکم کردی منم لینکت کردم.
پاسخ:خواهش میشه!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, ] [ 16:12 ] [ narges ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

ای روزگار... این سرنوشتی که برام بافتی... قسمت یقش یه خرده تنگه... قربون دستت شلش کن... دارم خفه می شم...
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 185
بازدید کل : 7516
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1